Nieuwe ouder

Wordt uw kind binnenkort 4 jaar? Of staat u op het punt te verhuizen naar Apeldoorn in de wijk Zevenhuizen? Wilt u weten of openbare basisschool Het Web past bij uw zoon of dochter? Dan bent u hier op het goede webadres! Hier vindt u in vogelvlucht onze uitgangspunten. Hier vindt u praktische informatie over onze school, de leerjaren, units, vakanties en noem maar op.

Bij ons op Het web staat voor ieder kind de deur open. Wilt u een kijkje nemen op een van onze school? U en uw kind zijn van harte welkom!

Wilt u na het bekijken van onze website nog meer informatie, neemt u dan contact met ons op via de mail (hetweb@leerplein055.nl) of belt u voor een afspraak met onze directeur Kitty Huisman, 055- 3666630.

Delen via