Presentatie leerlingenraad

1 januari 1970 - De hele dag

Vrijdag 16 mei mocht de leerlingenraad zichzelf presenteren aan de hand van een tentoonstelling. Sinds dit schooljaar is er een leerlingenraad op de Martin Luther King. De leerlingenraad denkt mee over het nieuwe schoolgebouw. De afgelopen maanden zijn zowel de kinderen uit de leerlingenraad als de kinderen uit de klassen groep 5 t/m 8 bezig geweest met het ontwerpen van een schoolgebouw en schoolplein. Daarnaast hebben zij gebrainstormd over wat zij graag voor speeltoestellen willen hebben en wat zij graag meenemen vanuit het ‘oude’ schoolgebouw.
Voor ouders was er een gelegenheid om te komen kijken naar de tentoonstelling. Ook groep 5 t/m 8 kon even te kijken. Onderling werd er druk gediscussieerd over het nieuwe schoolgebouw. De betrokkenheid was hoog. De kinderen kijken uit naar het nieuwe schoolgebouw. Zoals een brief eindigde van een leerling uit groep 5: “Beste architect, doe je best” IMG_8729 IMG_8746 IMG_8751 IMG_8774 IMG_8787 IMG_8790 IMG_8836

Delen via