Kinderopvang

We zien dat steeds meer ouders te maken hebben met drukke banen, lange werkdagen en volle agenda’s. Als school denken we in zulke omstandigheden graag mee hoe uw kinderen zo goed mogelijk kunnen worden opgevangen op buitenschoolse uren. Op Het Web werken we met een continurooster, waardoor alle kinderen tussen de middag op school overblijven.

Na schooltijd kunnen kinderen van maandag t/m vrijdag gebruik maken van onze buitenschoolse opvang in school. Deze wordt verzorgd door kinderopvang organisatie Loofles.

Onze BSO is een kleinschalige kinderopvang waar jouw kind graag naartoe gaat. Samen met vriendjes en vriendinnetjes maken ze van elke middag een feest. Bij ons kan jouw kind spelenderwijs zijn talenten ontwikkelen, in een veilige, vertrouwde en prettige omgeving.

Bij Loofles staan we voor:

• Kleinschalige opvang
  • Goed opgeleide medewerkers
  • Veel begeleiders, veel pedagogische kennis
  • Vaste kern van begeleiders
  • Nauwe samenwerking met jou als ouder

Voor een kennismakingsgesprek, inschrijven of meer informatie klik hier

Loofles heeft ook op de Deventerstraat een kinderopvang van 0 t/m 12 jaar

Delen via