Thuis aan de slag met sociaal-emotioneel leren

donderdag 9 april 2020

In verband met het Coronavirus bieden de makers van Kwink tijdelijk materiaal aan om thuis mee aan de slag te gaan. Daarbij wisselen ze vrolijke lessen af met praktisch materiaal. Kwink is de methode voor sociaal emotionele ontwikkeling die we op school gebruiken.
Nieuw van Kwink is het Kwink Oudermagazine. Met alles wat u over Kwink en sociaal-emotioneel leren wilt weten: het belang ervan voor ontwikkeling van uw kind, hoe een Kwink-les op de school van uw kind eruitziet, hoe u thuis een bijdrage kunt leveren aan het aanleren van cruciale vaardigheden en nog véél meer.
Zij wensen u heel veel succes in deze tijd en veel plezier met het materiaal van Kwink voor sociaal-emotioneel leren. Heeft u vragen? Mailt u gerust naar info@kwintessens.nl.

Delen via